úterý 28. října 2014

Pop Art | Halloween Tutorial


http://www.pinterest.com/NepenthexO/comic-pop-art/

Ahoj!

Dnes tu pro vás mám už druhý halloweenský tutorial a to ve stylu Pop Art.
Moc se mi na něm líbí, že vlastně zůstáváte pořád sebou, jenom v jiném 'provedení'.
Takže pokud chcete vědět jak vypadat jako z komiksu, čtěte dál! :)

Začneme jako vždy čistým obličejem, na který následně aplikujeme makeup. Základ udělejte jak jste zvyklí podle své 'rutiny'. Budeme ale pokračovat něčím, co asi každý den neděláte, a to bílými tečkami po celém obličeji. 






Doporučuju použít bílou tužku na oči nebo přímo bílou barvu na obličej. Upřímně, já jsem po ruce ani jedno neměla a tak jsem použila Sudocrem (bílý, hodně hustý krém). 


Poté už na řadu přichází konturování. Které musí být vše, jen ne přirozené. Vezměte si černé linky, tekuté nebo v tužce, a udělejte čáry na hrany obličeje, nos a kolem něj, mezi obočí a také obtáhněte obrys rtů. Zvýrazněte a výrazně ztmavte i obočí černou a to i v případě, že jste blondýnka. Orámujte také oči a linkami vytvořte ocásek.



Na rty aplikujte nejvýraznější červenou, co najdete. 
Na kraj rtu dejte ještě trochu bílé, viz obrázek. 


Pro zdokonalení looku můžete ještě nakreslit slzy, které opět obtáhněte černě.

Vlasy můžete nechat rozpuštěné, ale jestli chcete správný pin up styl vyčešte vlasy do drdolu.
Já jsem nakonec vše doladila ještě šátkem.










A co vy a Pop Art?

Líbil se vám tento tutorial?

Napište své názory do komentářů, každý  moc potěší :)

Mějte se krásně!

-L ❤



Žádné komentáře:

Okomentovat