neděle 5. října 2014

Grunge OOTD / autumn outfit trilogy #2




Ahoj!

Další den a s ním i další outfitový článek podzimní trilogie.
Dnes to bude ve stylu grunge, který je takový neučesaný možná až ledabylý, ale mně se právě kvůli tomu moc líbí. 
Často se v něm objevují flanelky, které se teď taky staly mojí malou obsession. Flanelová košile je praktická, lze jí hodit pod nebo na cokoli, zelenou parku nevyjímaje.
Výborně se hodí na 'vrstvení', které právě v podzimní módě boduje.
K tou všemu jsem zvolila boty alá dělník. :D











A samozřejmě nesmíme vynechat fotku s listem :D





Druhý look je trochu jemnější a asi trochu více 'dívčí'. A ano, znovu je tam flanelka, která tomu propůjčuje ten správný grunge nádech. 

Vyměnila jsem také světle koženou kabelku za černou.

Líbí se mi kombinace 'drsňácké' košile a tmavě-modrého svetru s nevinnými nadkolenkami, ke kterým jsem si obula už trochu trhané conversky.





Jak se vám líbily dnešní outfity?

Zalíbil se vám Grunge?

Těším se na váš názor v komentářích! :)


-L ❤


Žádné komentáře:

Okomentovat