pátek 7. listopadu 2014

Pumpkin Mug Cake


Ahoj!

Halloween už je za námi, ale dýně jsou pořád v kurzu.

V tomto článku jsem zdokumentovala svůj pokus o Pumpkin Mug Cake, neboli jednoduchý zákusek pečený v pohodlí vašeho hrnečku.

Už jsem viděla mnoho variací od bábovky v hrníčku až po brownies. Tento recept je ozvláštněný dýní a skořicí, které dohromady tvoří tu pravou podzimní chuť.

Všechny ingredience a postup je ve videu od Cassey.  Můžete jí znát z jejího kanálu blogilates, kde je místo workoutů i série Cheap Clean Eats, kterou jsem se inspirovala.

Před tím než jsem těsto vlila do nádoby, dala jsem na dno cereálie, které po upečení udělaly na vrchu samotného mug caku křupavou dekoraci.
Jelikož těsta bylo víc, než jsem plánovala, první část jsem dala do hrnku a druhou do hlubokého talíře. Z toho potom vzešel celkem pěkný menší 'dortík'.

Už jste někdy Mug Cake vyzkoušeli?













-L ❤



Žádné komentáře:

Okomentovat