neděle 12. října 2014

Nutella Cookies / recept a nápad na dárek



Ahoj všichni :)
nedávno měla moje kamarádka narozeniny, tak jsem přemýšlela, co bych jí tak mohla dát. A pak jsem si vzpomněla, že má (stejně jako já a asi většina lidí) hrozně moc ráda jídlo a tak jsem se rozhodla, že jí něco upeču. A našla jsem jeden recept na sušenky, ze kterého jsem byla tak nadšená, že jsem si ho nemohla nechat jenom pro sebe. Je jednoduchý, super rychlý a výsledek je neuvěřitelně vynikající. Jsou to sušenky z Nutelly. A plněné Nutellou. Takže pro každého milovníka Nutelly a čokolády je to absolutní ráj.

Nutella Cookies:


-Co budete potřebovat
1 vejce
1 sklenice Nutelly
Hladná mouka

-Co můžete přidat
Kakao
Čokoládu na vaření
-Jak na to:

První smícháte vajíčko s přibližně jednou polívkovou lžící Nutelly. Pak přidáváte mouku, dokud není těsto dostatečně tuhé a nelepí se. Pokud se vám zdá, že je těsto málo čokoládové, můžete přidat kakao. Když máte těsto hotové, udělejte si z něj malé tenké placičky. Na to potom přidejte trošku Nutelly a jestli chcete, tak i malý kousek čokolády.
No a pak jenom uděláte z placiček takový malý uzlíček a máte skoro hotovo :)
No a pak dáte péct na přibližně 10 minut.
Hotovo!!! :)

A teď:

Samozřejmě, že jsem to kamarádce nedala jenom takhle. Vyrobila jsem jí takový malý "cookie jar". Vzala jsem velkou sklenici od marmelády a do ní jsem dala sušenky, které jsem proložila mini-marshmallows (za 55 Kč z Marks&Spencer), udělala jsem malou cedulku s nápisem "Všechno nejlepší" a pár fotkami, ozdobila jsem sklenici třpytivým lakem na nehty, přidala jsem mašli a TADÁ!!! Dárek je hotový :) Je opravdu rychlý ale přitom krásný a rozhodně potěší :)

¨
Tak hodně štěstí a dobrou chuť :)
S ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat