sobota 4. října 2014

Comfy OOTD / autumn outfit trilogy #1

Ahoj a krásný podzim všem!

Omlouvám se, že září zrovna nebylo plné článků, ale zmatek kolem začátku školy a škola samotná teď dávala lehce zabrat, znáte to. Chtěla jsem to nějak vynahradit a proto teď bude nový článek tři dny za sebou.



Bude to autumn outfit trilogy, ve které se každý den (do úterý) můžete těšit na outfity a vždy v trochu jiném stylu:) Snad se vám budou líbit!




Možná si říkáte, že je to až moc jednoduché .... a ano, je. Nechtěla jsem ale přidávat outfity, které jsou zbytečně extravagantní a nedají normálně nosit každodenně ven. Vždycky se kouknu na americké blogy a většina kombinací se mi hrozně líbí, ale vím že bych s nimi nepřekročila práh domu :D 

Toto je opravdu 'obyčejný', zato ne překombinovaný look.





Kardigan - C&A
Legíny - Calzedonie
Tílko - Cameiue
Parka - H&M
Converse boty







Jelikož byla moje kamarádka (jako vždy) krásně oblečená, tak jsem se rozhodla přidat ještě jeden outfit.


Znovu se jedná a pohodlné oblečení i obuv. 
Vcelku laděno do podzimních tmavých barev až na boty, které tak poutají pozornost nejen barvou ale i ohrnutými nohavicemi nad nimi, co ještě více podtrhují ležérní look.






Nechali jste se inspirovat podzimními outfity?
Těšíte se na další?

-L❤



Žádné komentáře:

Okomentovat