úterý 13. května 2014

Wishlist I.

 
Podle mě má každý takový svůj seznam věciček, které by si ve skrytu duše hrozně rád koupil.
Ten můj by byl sakra dlouhej:D
Tohle je ale kratší / realistická / dostupná verze. Věci, po kterých tak pokukuju a nebo už na ně mám nějakou tu chvíli zálusk.
Určitě je jich víc, toto je jen zlomek produktů, na které jsem si vzpomněla:)
 
 

1. Catrice Camouflage cream (cca 80,-)
Už asi profláklý, plně krycí korektor, který zkrátka potřebuju! Už třikrát jsem přišla ke stojanu zejícím prázdnotou nebo s výběrem odstínů od 03 výše. :(
Kdyby někdo věděl o místě v Praze, kde se dá tento zázrak sehnat, tak by mi nehorázně pomohlo, abyste se o to podělili v komentářích:))))


2. Eyebrow set essence (určo do stovky)
Obočí si nemaluji, ani nemusím, ale dobře pigmentované neutrálně hnědé stíny se v drogérii hledají těžko. Toto mi přijde jako skvělá alternativa! + mini skosený štěteček se také neztratí

3. Mayebelline Dream pure bb cream (200,-)
Zrovna není úplnou nezbytností, kterou si teď hned musím koupit, ale tak výhledově bych ho chtěla vyzkoušet.

4. Essence Longlasting Lipgloss Matt effect (cca 70,-)
Zaprvé- matný lesk? Really? Anyways - vyzkoušela (swatchla:D) jsem ho na ruku a musím říct, že mě zaujal. Moc produktů na rty nevlastním a ráda bych si s tímhle rozšířila obzory:)

5. Synergen gel na citlivou pleť
Další věc, po které zrovna neprahnu, ale četla jsem pár recenzí a nevypadá vůbec špatně. Momentálně mi docházejí čistící gely na obličej, takže začínám pátrat po náhradě.

6. Maybelline Colossal Express volume mascara
Zatím jsem nenašla tu 'pravou' řasenku a Colosálka vypadá velmi slibně. Myslím, že se brzo potkáme.

7. Lush Jungle (150,-/100g)
Pravděpodobně nevíte, o je to vůbec zač. Tak já vám to prozradím, jedná se o tuhý kondicionér od Lushe, který božsky voní a má samozřejmě x dalších benefitů.

8. Tangle Teezer
Já vím není nahoře na obrázku, vzpomněla jsem si na něj až u psaní. Tento revoluční a navíc skladný kartáč je mnoha lidmi opěvovaný. Mají ho snad všechny moje kamarádky ( jsem fakt pozadu:D)
 
Tak to bude pro dnešek vše:)
Doufám, že se wishlist líbil a jestli se naše seznamy v něčem shodují, dejte vědět o komentářů!
Přeji vám překrásný den!!
-L
 

Žádné komentáře:

Okomentovat