sobota 10. května 2014

TAG ◦ 23 Beauty otázek

Dneska se pokusím zodpovědět pár otázek z tagu '23 Beauty otázek'

Tak zaprvé děkuji za označení Danny z MEoW blogu:)) A jdeme rovnou na to!

Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo kudrnaté?
Tak padesát na padesát. Převážně mám rovné vlasy, ale po umytí mám pořádné afro. Vlasy si žehlím tak max. čtyřikrát do roka:)

Barvíš si vlasy sama doma nebo v kadeřnictví?
Nebarvím si je vůbec (pure nature:D) Se svojí barvou jsem celkem spokojená, ale jinak se mi strašně líbí blond vlasy.

Nosíš každý den stejný účes nebo je střídáš?
Nejvíc asi nosím vlasy volně rozpuštěné, ale rád nosím drdoly a copánky a tak..


Děláš si manikúru a pedikúru sama nebo jdeš do salónu?
DIY:)

Jak často si lakuješ nehty?
Podle nálady a chuti... moc dlouho mi ale lak nevydrží, protože mám zlozvyk si pořád s nehty hrát a loupat lak. (kdo ne?)

Lakuješ si nehty na nohou i v zimě nebo jenom v létě?
Lakuju si je nehledě na počasí. V létě ale asi víc no.

Jak dlouho ti ráno trvá nanést make-up?
Za tak 5 10 minut jsem good to go.

Líčíš si nejdříve oči nebo tvář?
Zásadně tvář, vždycky.

Kupuješ si make-up jen když ho potřebuješ nebo máš doma zásoby?
Makeup jako takový nepoužívám (jenom korektor a pudr), když už tak bb cream a těch, se musím přiznat, mám víc než dost:)

Jak často nosíš umělé řasy?
Ještě jsem je neměla (ostuda pro 'bloggerku' já vím). Zkusím je třeba na nějakou akci typu ples. Každodenní záležitost to pro mě rzhodně není.

Maluješ se každý den i když si doma s rodinou?
Každý den ne. Doma to potřeba není a odpočinek pleti jenom prospěje. To be continued....↓↓↓↓
 
Chodíš někdy ven nenamalovaná?
... ale když jdu z domu tak trochu korektoru si dám vždy.
Kolik luxusních kousků kosmetiky doma máš?
Tak to asi žádný, nejsem milionář:D Možná tak máma nějaký ten Esté Lauder nebo YSL, ale u mně byste hledali marně.

Jak často střídáš kabelky?
Moc často ne, protože mám jen tři.

Kdy se ráno probouzíš a kdy jdeš spát?
To je zpověď tohle to:D Ráno 6:45 a spát mezi 22-23.

Jsi levák nebo pravák?
Pravák, já vím jsem trapná.

Kolik centimetrů měříš?
Hodně... Tak cca 178.. i guess??

Mluvíš nějakým cizím jazykem?
Samozřejmě, kromě češtiny šprechtím i německy a anglicky. (počítá se slovenština?)

Máš doma nějaké zvíře?
Bohužel. -- tears:'( --

Čteš komentáře u článků?
Každý! Moc jich teda není, z každého jsem maximálně nadšená a žasnu, jak to někoho může zajímat:D

Máš nějaký wish-list?
V hlavě určitě.

Jak vznikl název tvého blogu?
Takže. Chtěla jsem něco, co by mě neomezovalo co se týče témat. Chtěla jsem psát o beauty věcech ale ne jenom o nich. A zároveň něco originálního!

Oblíbená barva?
Asi světle zelená, pudrově růžová a šedá:)

Tak a jsme konečně u konce, musím říct, že to byla celkem fuška!
 
Každopádně přeji krásný den!
-L

Žádné komentáře:

Okomentovat