sobota 17. května 2014

Black&White Obsession ♧♣

Pro někoho nuda, pro mě klasika.
Černá a bílá se prostě hodí ke všemu a na každou příležitost. Tyto dvě barvy vládnou většině mých triček. Jemná, nevinná bílá s tvrdou, trochu smutnou černou tvoří dokonalý pár. Zároveň vám dávají možnost vytáhnout nějaký ten barevný doplněk, bez toho aby jste vypadali jako duha.
 
V tomto článku bych se ráda podělila i o pár mých oblíbených kousků.
 
 
Sinsay, který jsem si za poslední dobu oblíbila, má dokonce celou kolekci Black& White.

 

 
Ten potisk je zkrátka boží.
(Cropp)

Tohle mám hrozně ráda. A ano, vím, co je Ramones a věřte nebo ne, ale koupila jsem si ho ještě před 'ramoní' horečkou.
(CA)

Jednoduché, krásné.
(Sinsay)

aztécký croptop, podle mě ideální k jednoduché jednobarevné sukni.
(NYer)
 
 Jaký je váš vztah k této nesmrtelné klasice?

~eji krásný den!
-L

 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat