neděle 18. května 2014

#13 May ❁

Květen, Máj, lásky čas... A také čas na první článek o "měsíčních favoritech" nebo "oblíbencích", zkrátka a jednoduše o tom, co jsem si tento měsíc zamilovala. Novinky, nenovinky, beauty produkty, hudba, jídlo... Od všeho něco. A jen pro vysvětlení: #13, jelikož mám 13 kategorií a z každé jednoho oblíbence... Ale teď už k věci... :)
1.)Beauty produkt
-Korektor
Stay Matte od Rimmel London. Zakryje skoro všechno, jsem s ním hrozně spokojená. Předtím jsem vystřídala tolik korektorů, ale s žádným jsem nebyla nijak zvlášť spokojená. Tenhle je opravdu fajn a skvěle kryje.

2.)Fashion kousek
-Šaty
Obyčejné černé šaty z H&M. Hodí se úplně ke všemu . K teniskám, k balerínkám, k saku, k denim bundě.. Dají se nosit, i když není úplně letní počasí, jelikož mají delší rukáv a dá se přes ně dát absolutně cokoliv :)


3.)Parfém
-Daisy, Daisy, Daisy!!! :)
letní, svěží, jednoduše dokonalá... Stálo to i za tu trošku vyšší cenu. Asi mě nikdy neomrzí :)

4.)Kniha
-The Fault In Our Stars/Hvězdy nám nepřály
Musím se přiznat, že jsem z téhle knížky ze začátku nebyla nějak odvázaná. Všichni kolem mě říkali, jak je to úžasný příběh, byl toho plný internet, ta knížka byla zkrátka všude. No tak jsem si jí půjčila a i když takový typ knížek není zrovna můj šálek čaje, tak musím uznat (a opravdu to nerada říkám), že jsem nejednou uronila slzu a nakonec jsem se rozbrečela jako malé dítě, které ztratilo svojí oblíbenou hračku... Myslím, že by i tomu nejsilnějšímu člověku by ukápla nejedna slza... Můžu jedině doporučit :)

5.)Film
-Divergent/Divergence
WoW!!! Jestli se vám líbilo The Hunger Games nebo Hostitel, tak si Divergent rozhodně zamilujete. A jestli ne, tak si ho zamilujete tak i tak, protože to asi ani jinak nejde. Já osobně jsem nečetla tu knížku, podle které byl natočený tenhle film, takže ho s ní nemůžu porovnat, ale film mě neuvěřitelně překvapil. Šla jsem do kina bez žádného velkého očekávání, myslela jsem si že to nebude nic moc, takže jsem byla opravdu nadšená, jelikož se mi ten film hrozně moc líbil a už se nemůžu dočkat na další díl :)

6.)Hudba
-All Of The Stars (Ed Sheeran)
Jedna z mnoha nádherných písniček, které se objeví ve filmu The Fault In Our Stars, je právě All Of The Stars od Britského zpěváka Eda Sheerana. Ed je jeden z mých nejoblíbenějších zpěváků a když se smíchá on a TFiOS, tak prostě nemůže vzniknout nic špatného :)  

7.)Seriál
-Game of Thrones
 Ze začátku jsem byla absolutně ztracená v záplavě stejně vypadajících postav a milionů stejně znějících jmen, ale po prvních pár dílech jsem se vzpamatovala a nemohla jsem se přestat dívat :) Shlédla jsem všechny 4 série (necelých 4o dílů) asi za týden a půl, takže mám nový rekord :D

8.)Místo
-Kampa
Čím víc se blíží léto, tím raději a častěji navštěvuju právě Kampu, ale i blízké okolí. Ideální místo na piknik, procházku... Nikdy neomrzí. A má jedno velké plus: Do Starbucks je to jen 5 minut pěšky :D

9.)Jídlo
-Peanut butter/Arašídové máslo
Z Marks&Spencer, s kousky oříšků... Na Nutellu nemá, ale když je hlad tak postačí :D 

1o.)Youtube channel
-Superfruit
Za květen, i za zbylých jedenáct měsíců.
SUPERFRUIT

11.)Aplikace
- 2048
Závislost je slabé slovo. Jediná hra, kterou hraji už aspoň měsíc a ještě mě nezačala nudit :) To ale nic nemění na tom, že moje nejvyšší skóre je asi nejnižší nejvyšší skóre ze všech. 

12.)Random věc
-Look up
Pětiminutové Youtube video, o tom, jak jsme závislý na mobilech a o co všechno přicházíme... Trošku na zamyšlení :)
Look Up :)


13.) Moto/Citát/Quote
-The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.
-Pravda je, že každý vám jednou ublíží. Musíte si jenom najít ty, pro které má cenu trpět.
*Sam* 💕

Žádné komentáře:

Okomentovat