středa 19. února 2014

moje oblíbené korektory

Zdravím:)
Tak dnes zase o korektorech....

.... ty jsou prakticky vzato jediné, co opravdu nejvíc potřebuji po ránu, abych mohla vystrčit paty z domu, aniž by přede mnou neutekla půlka cestujících metra. Stejně se ta minuta na řasenku vždycky najde.
Makeup jako takový přes celý obličej nepoužívám nikdy, pleť řeším jen pudrem a korektorem, proto je právě on nedílnou součástí mého vybavení.

Ty tři krasavce, které vidíte nahoře na obrázku, jsou moje ''tekuté'' korektory  (k těm tuhým se dostanu zas někdy jindy). Zároveň jsou moje nejoblíbenější, aplikace je jednoduchá, rychlá a vypadají přirozeně.

Tak si je všechny představíme hezky popořadě.

  • Maybelline FIT me!
Vlastním odstín 15, což je myslím nejsvětlejší, který v našich drogériích najdete. Přesto je trochu moc růžový, ale po rozetření to není tak zřejmé. Používám nejvíce na kruhy pod očima.


  • Maybelline Affinitone
Hezky krémový, dobře krycí. Jsem docela bledule, ale mám 02 sand. Vysvětlení je prosté, 01 samozřejmě neměli. Jinak jsem s ním moc spokojená. Jestli narazím na 01 nebudu váhat s koupí.
 

  • Match Perfection
Odstín 001 Ivory, při prvním vyzkoušení jsem se trochu lekla, že je to až moc světlé, ale doufala jsem že obal nelže. Stojí na něm skin tone adapting concealer a opravdu s pletí splynul. Lehce rozjasní a dlouho vydrží. Drobný štěteček mi zas tak nevadí, ono je to vcelku jedno, jestli to na dané místo budete 'patlat' houbičkou nebo syntetickými štětinkami, stejně to následně rozmažu do ztracena prsty.

Na závěr ještě porovnání swatchu na ruce :)
 
 
  
Mějte se hezky, přeji krásný den!

 
 
-L ❤

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat