úterý 25. listopadu 2014

Podzimní deziluze





Ahoj...

... dlouho jsem se chystala něco napsat. Pořád jsem to odkládala a odůvodňovala tím, že nemám nápad. Ale spíš se mi přemýšlet vůbec nechtělo. Nechtěla jsem psát na nějaké kosmetické téma, protože bych to stejně nějak rychle nasmolila, abych měl hotovo a zkrátila prodlevu mezi články.

Ale jak je známo kvalita je ve většině případů lepší než kvantita. Takže články asi budou vycházet sporadičtěji, zato to nebudou (doufám) jen nudné řádky.


Nyní už se dostáváme k samotnému článku.

Když jsem tak přemýšlela o čem psát, vyskakovalo na mě na internetu mnoho článků na způsob I ❤ Autumn , Sweather Wether Tag nebo Co miluju na podzimu. 

Svitla mi naděje. ''Vždyť vlastně mám taky ráda podzim. Kdo by neměl rád podzim? Jestli instagram a tumblr nelže, tak není nic lepšího.''

Tohle jsem si doopravdy myslela. Dokud podzim nezačal.

Všechny ty krásné fotky listů, svetrů, čajů, listů knih..... a taky listů :D  Prostě idylka.

zdoj

Most popular tags for this image include: autumn, forest, yellow, orange and red
zdroj

Upozornění: Ano, v tomto článku je nebezpečně zvýšená koncentrace slov podzim a listy.

Pár věcí, na které jsem při všem tom těšení se na úžasný podzim zapomněla a celkem teď mě štvou:

Očekávání     (zdroj)

1) Sweater Wether 
Svetr patří mezi moje asi nejoblíbenější oblečení, ale v tomto 'sweater weather' co právě venku panuje, bych potřebovala alespoň tři, naráz.
Zapomeňte na to, že vaše outfity budou vypadat jako ze žurnálu. Všechny ty krásně navrstvené svetříky, šálky a cardigeny stejně zapnete pod ten kabát, co už nosíte nejmíň měsíc, protože jinak byste zkrátka zmrzli (ale stylově, to jo).







2) Obecně počasí
Zima jak když praští a častý déšť. Potom následuje věčné dilema, jestli si dát kapucu a vypadat jako přívrženec kkk nebo ji nechat dole, ale zato vypadat jak pudl po spršce.

Bohužel není zima jenom venku, ale i doma se teplota vašich chodidel blíží k bodu mrazu. 

Vaření čaje se stává rutinou, v tom mají obrázky o 'božím' podzimu pravdu.

Zimomřivci (jako já) určitě chápou.



3) 'Umělecké' fotky
Při pohledu na barevně listí se vám už vybavuje ta krásná fotka, kterou vytvoříte.

Myslíte si, že dopadnou takto :

Většinou to zkončí nějak takhle:


4) Rýmička
Jelikož vás pokaždé hned po překročení prahu ofoukne arktický větřík, není vyloučené, že vás potká nějaký ten bacil. A absence ve škole exponenciálně roste. (Tímto tě zdravím, Kájo:))


5) Kde je sníh?
Nízká venkovní teplota mi nevadí v moment když je nasněženo. Má to alespoň trochu smysl. Ale teď už nějaký ten pátek čekám na ten pocit, když se najednou podíváte ven a tam bílo. Zima je na to dostačující.
zdroj
                                          


Závěrem článku bych jen řekla, že si nechci jen postěžovat. Ještě k tomu živlům neporučíme. Spíš jsem chtěla dát dohromady, jak můj pohled na podzim ovlivnila síť. Na všem najdete něco negativního. Kdybych psala, proč miluju podzim, opakovala bych jen to, co napsalo už mnoho přede mnou. Chtěla jsem se na věc kouknout z trochu jiného úhlu.

Tak se mějte krásně a pokud chcete, napište komentář, každý moc potěší! :)

-L❤

Žádné komentáře:

Okomentovat