čtvrtek 24. dubna 2014

Barvy na rty?– lip tints

Zářivá sytá barva na rtech, která by vypadala jako vaše rty, ale bez tlusté vrstvy nevkusně navrstvené rtěnky? Nebyl by to sen? Něco takového slibují lip tinty - barvy na rty.

Většinou se jedná o produkty tekuté až gelové konzistence. Mezi ty nejznámější patří asi Benetinty, ale i v drogérii je najdete ve stojanech Rimmelu, Catrice nebo Essence.

 


 

 
Tip: Multitasking - Nemáte po ruce tvářenku a chtěli byste zdravou šťavnatou barvu i na líčkách?
Aplikujte prsty maličko barvy na tváře a rozmažte do ztracana.
 
Já vlastním dva kousky od Essence, protože nápad liptintů se mi líbila a nejdřív jsem chtěla vyzkoušet levnější alternativu.
 
Na rtech působí úplně jinak než rtěnka. Vypadá jako vaše rty jenom ve vylepšené a trochu bláznivější verzi. Nemá matný finish a zároveň ani vyloženě lesklý, prostě jako kůže.
 
––––––💋 Vampire's Love 01
 
Tohle je ta nejvýraznější věc na rty, co mám (což není zas tak velký umění, protože moje sbírka je dosti skromná). Je to sytá fialová, která se vrstvením změní až na hodně temnou. Rozhodně žádná každodenní záležitost. Vlastně ji nosím jenom doma (just for fun:).
Velkým plus je výdrž. Na rtech se drží zuby nehty, po nějaké době se začne vytrácet a blednout. Odlíčit se dá lehce micelárkou.
Někomu by mohlo vadit, že výrazně sladce voní (i chutná).
 
 
 
––––––💋 Gel tint  deep red
 
Tento jsem dostala od kamarádky (tímto tě zdravím a moc děkuju, Baru:).
Jsou k dostání tuším ve čtyřech odstínech, můj gel tint je v deep red, což zní celkem sebevědomě, protože co se pigmentace týče tak fialová 'upíří láska' jasně vede. Rozhodně to není tmavá červená, i červená by bylo dost přeceněné. Na druhou stranu je vhodná pro někoho, kdo se k barevným rtům teprve dostává a nechce nic přehnat. S každou vrstvou se dá červená zintenzivnit.
Parfemace se podobá výš uvedenému produktu. Na rtech vydrží asi tak stejně dlouho jako čokoláda ve skříni (dlouho to fakt není). Zároveň obě barvy zvýrazňují suchá místa (čas na scrubík).
 
 
 
 
 
 
 
Doufám, že se vám tento článek líbil:)
Máte s 'barvami na rty' zkušenost?
~eji krásný den!

-L
 
 





Žádné komentáře:

Okomentovat