pátek 7. března 2014

zimní klasika ... chřipka

Jako skoro každý rok, ani tento se mi nevyhnula viróza. To pro mě znamená nejméně týden ležení doma pod lavinou kapesníků, dopování se prášky a bez veškerého pohybu (takže potom se z běžné cesty do školy stává celkem challengující a namáhavá výprava a to ani nemluvím jaké dřevo je ze mně při rozběhání na tréninku).
Chřipka - je to stejně hrozný jak to zní. V první fázi moje hlava a krk bolí tak urputně, že ani nemám šanci myslet na nic jiného. Zato má šanci si člověk pospat klíďo třikrát denně, pak (co se mi stává vždy) přichází problém, že přes noc toho moc nenaspíte a jenom kašlete a jste rádi když se po kapkách do nosu můžete dvakrát pořádně nadechnout.
V další části nemoci už je lépe, člověk to jenom potřebuje vyležet a vysmrkat, btw za týden jsem byla schopna zlikvidovat neuvěřitelných 500 kapesníčků, R.I.P. deštné pralesy :(
Většina okolí, ale předpokládá, že se jenom ulejváte. Hlavně ve škole se všichni diví, jaktože nemáte vše doplněné, že jste na to měli fůru času, přitom grafické řešení lineárních funkcí bylo to poslední, na co byste chtěli myslet.
A nejlepší je na konci pocit uzdravení. NIKDY si zdraví neceníte víc než po nemoci, můžete se bez problému nadechnout, můžete hýbat všemi končetinami a hlava už není bolavý střep. No jo ZDRAVÍ- člověk ví, o co přichází až když o to přijde...
Tímto zdravím všechny marody:)

Essentials:
  • KAPESNÍKY!














 
  • balzám na rty (opravdu nutný)

  • kapky d nosu, paralen
  • šátek, ten nejvíc svůdnický, ve kterém každý vypadá jak Ferda mravenec

  • culík
  • pohodlné pyžamo
  • horký čaj
                                    
 
Mějte se hezky, přeji krásný den!
-L
           

Žádné komentáře:

Okomentovat