pondělí 10. března 2014

Makeup Brushes

Zdravím:)

Někdo rád používá houbičky, někdo zkrátka jen prsty a někdo zas štětce. Já to tak střídám, podle produktu a nálady (a času :D ).



 
 
  • Ebelin štetec na pudr
 
Štětec na pudr je dle mého názoru základ. Makeup, korektor a stíny se dají aplikovat (jakžtakž) prsty, ale zkuste si to s pudrem. Samozřejmě, že lze použít i čsto přiložené labutěnky, ale to to snad bude lepší i těmi prsty.
Ale zpět konkrétně k tomuto štětci. Koupila jsem ho v Německu, proto jste tuto černou řadu u nás s největší pravděpodobností neviděli. Zároveň je to nejvíc fluffy štětec, na který jsem kdy sáhla. Na štětiny je opravdu bohatý a je dost kvalitní na to, aby žádné nepadaly. Pudr se s ním nanáší parádně, nemám co dodat.



 
  • Oriflame Foundation brush
Klasický placatý štětec na podklad. Někdy použiji i na korektor (když nemusí být úplně precizní).
Je dostatečně hustý a akorát měkký. Balení vypadá bytelně, ale už se mi kovová část oddělila od dřívka, ale to byla asi chyba v mytí štětců.
Tento štětec mám moc ráda a celkem mě láká ke koupi ostatních z Oriflamu.


 
  • Elf Mineral powder brush
Určený na pudr, ale používám ho převážně na bronzer a konturování (takže ne tak často ☺).
Je celkem malý takže se na to akorát hodí, ne že by na pudr byl špatný, ale trvá to s ním přece jenom déle. (Ebelinem je to raz dva :))
Je z řady Studio od E.L.F. kosmetiky a za těch 97 korun kvalitní štětec, jsem s ním spokojená.
 

 
 
 
 
  • Stipple brush
Je celkem univerzální, používám na tvářenku a někdy i na BB. Má dvojí štětiny, husté černé a delší a jemnější bílé. Další povedený kousek ze studio řady.
 
 





 
Všechny mé 'face' štětce jsou v černém balení. Je to sice shoda náhod, ale černá mi přijde taková elegantní. ✿

 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat