úterý 2. září 2014

Back to school Season

Vlna 'Zpátky do školy' také známá jako 'Back to school' už sice přišla už dávno, ale tento článek nebude nic na způsob Rychlé účesy Back to school nebo Back to school makeup tutorial. Čekejte spíše můj pohled na ně a shrnutí.


Každý správný youtuber má v současné době nejméně (!) jedno video na téma zpátky do školy, ať už se jedná o outfit, vlasy, makeup nebo svačiny. 
Co se ale za tou zázračnou frází skrývá? Většinou jednoduchost, pohodlí a časová nenáročnost.
Takže ideální pro život studenta.



Makeup
Je téměř vždy stejný - lehký (třeba bb) nebo žádný podklad, něco zdravě vypadajícího na líčka a řasenka. 
Pravdu říct, tohle je moje denní rutina celý rok, takže příchod září u mě nic nemění.




Outfit

B2S outfity jsou zpravidla nenápadné, jednoduché a (znova) pohodlné. Svetry a legíny doplněné kackami vedou. Znovu v tom vidím můj podzimní 'styl'.


Hairstyles

V tutoriálech vidíme složité copánky a půl hodiny kulmované vlasy, ale opravdu na to máme ráno čas?
Myslím, že i přes všechny návody skončíme na hlavě s culíkem, 'messy' drdolem nebo rozpuštěnými vlasy, které frázi 'Just woke up like this' berou doslova :D

Při psaní tohoto článku jsem zjistila, že vlastně vše (makeup, modu, vlasy) nosím podle fenoménu back to school pořád. :D A jak jste na tom vy?

Doufám, že se vám článek dobře četl, zabavil i pobavil a malá otázečka na konec-
Líbí se vám koláže/obrázky ? Dala jsem si s nimi celkem práci, tak bych ráda měla zpětnou vazbu, díky:)

Mějte se krásně a užívejte (přežívejte) školu, co možná nejlíp !

-L❤

Žádné komentáře:

Okomentovat