čtvrtek 31. července 2014

Liebster Award ✰

Byly jsme nominovány na tak zvaný tag Liebster Award. Spočívá v tom, že my prozradíme 11 faktů o nás, zodpovíme 11 otázek, které nám zadala Terka, které patří blog Berry The Blue (děkujeme za nominaci) a nominujeme dalších 11 blogerek, které mají maximálně 200 čtenářů.
Tak jdeme na to!!! :)


11 Faktů o nás

Linda
1.  Mám rovnátka.
2. Ráda čtu, ale málokdy si najdu čas si v klidu sednout a číst
3. Mám ráda Skandinávii.
4. Nechutnají mi banány a nemůžu je ani cítit.
5. Hraju házenou už asi 7 let


Samanta

6. Když spím, mám hlavu pod peřinou, protože se bojím, že mi ji někdo ukousne.

7. Jím všechno v čem je čokoláda

8. Můj šatním obsahuje především šaty

9. Když  jsem byla malá, byla jsem přesvědčená, že Madagaskar je Magagaskar a snažila jsem se o tom přesvědčit své okolí.

10. Už 9 let synchronizovaně krasobruslím


Jeden velký společný fakt na závěr:
Známe se už od první třídy a naše nejoblíbenější místo je Ikea, kde bychom nejraději bydlely a sledovaly náš nejoblíbenější seriál Game of Thrones... :)



11 otázek na nás



1. V jakém filmu bys nejraději žila?
Harry Potter
2. Tvé oblíbené jídlo?
Pizza
3. Jaký foťák používáš na focení pro svůj blog?
4. Tvůj oblíbený blog?
Essie-button
5. Tvá oblíbená věc na tvé osobnosti?
Napsaly bychom skromnost, ale zní to naprosto neskromně:)
6. Kde na světě bys nejraději žila?
Sam - Nový Zéland
Linda - Švédsko, Anglie
7. Jak vypadá tvůj ideální páteční večer?
S přáteli
8. Čím aplikuješ make up (štětce, prsty..)?
Záleží na typu makeup, takže oboje.

9. Jmenuj 3 tvé nejčastěji hrané písničky.
Linda - Lorde- Buzzcut season, Lorde- 400 lux, Vance Joy - Riptide
Sam - Goo goo dolls - Iris, The 1975- Chocolate, Ed Sheeran - Give me love


10. Tvá oblíbená aplikace na mobilu?
Instagram
11. Co máš nejraději na blogování?
Odezvu čtenářů




11 otázek od nás

1. Máš nějaký zvláštní zvyk?
2. Oholila by sis obočí nebo celou hlavu?
3. Jak by podle tebe měl vypadat perfektní den?
4.  Věříš na karmu?
5. Žil bys raději jeden život tisíc let nebo deset životů so let?
6. Čaj nebo káva?
7. Jaký je tvůj oblíbený YT kanál?
8. Jakou knihu si četla naposledy?
9. Líbí se ti tetování? Chtěly bys nějaké?
10. Ležení na pláži nebo chození po městě?
11. Oblíbený parfém?

Tagujeme 

valerielembak.blogspot.cz
❀ carolines-beauty.blogspot.cz
❀ kajahasidea.blogspot.cz
❀ purplepineap.blogspot.cz
❀ annie003.blogspot.cz
❀ vickysarah-fashion.blogspot.cz

Více blogů pod 200 čtenářů už nesledujeme. :)

Užívejte léta a jsme zvědavé na vaše odpovědi:)

- L&S ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat