úterý 10. června 2014

New in / summer haul + TBS skincare ❁ ❁ ❁

Ze dne na den (doslova) přišlo léto a byl čas koupit pár věcí. Co přibylo v mém šatníku a péči o pleť se dozvíte v dnešním článku.:)
Venku je krásně a proto si většinou vezmu crop top nebo prostě lehké triko. Co ale ráno, když slunce ještě nepraží a nebo v klimatizované místnosti? V takové chvíli se hodí nahodit nějakou tu vrstvu. Cardigan nebo svetřík je ta správná volba! Já sem si koupila šedý, který se nebude tlouct s většinou barev.
Je lehký, volný a příjemný a koupila jsem ho v H&M.

Džínová bunda je jedním ze základních kousků.
Nevím jestli jsem to jenom já, ale irituje mě kombinace džínové bundy a džín. Není to však případ jen džínoviny.
Jinak obě následující věci, zase H&M. :D

Další letní must-have jsou plavky.
Já mám nejradši jednoduché a nejlépe jednobarevné.




Poslední tu jsou letní sandálky. Pohodlné a hlavně vzdušné:D
Tyto jsou značky Tamaris.

A teď konečně na skincare! 

Nejvíc jsem nadšená z nové pleťové kosmetiky od The Body Shop. Celá TBS značka je mi moc  sympatická, ale o tom jindy.:)
Mám produkty z dvou řad - Tea Tree a Aloe.
O všem bude samostatná recenze (po delším zkoušení), takže se můžete těšit. Teď to bude jen ve zkratce.


1. Aloe Protective Serum (320,-)
Hydratační a ochranné sérum, vhodné i pro citlivou pleť. Aplikuje se před krémem a je to taková instantní výživa pro pleť.

2. Tea Tree Clearing Wash (190,-)
Jemný wash na každodenní potřebu, krásně voní a musím říct, že zatím je fajn.

3. Squeky Clean Scrub (199,-)
Hloubkově čistící peeling, který, jak název napovídá, vyčistí vaše tvářičky hezky z gruntu.
Rozhodně není záležitostí na každý den.

4. Blemish Fade Night Lotion (300,-)
Tento další člen Tea Tree rodiny má za úkol vyzmizíkovat jizvičky a hojit aknózní pleť. 
Používá se na noc, kdy se pokožka obnovuje nejvíce.

5. Skin Clearing Lotion (39,- ve slevě)
Tento prcek je cestovné balení od denního pleťového mléka pro mladou problematickou pleť. Chtěla jsem ho jen vyzkoušet a jsem ráda za malé balení, alespoň vím, že si to velké nemá cenu kupovat. Krém je na mě moc silný a hydratace menší.

6. Tea Tree Oil (160,-)
V této deseti mililitrové lahvičce je 15% olej čajovníku (aka Tea Tree).
Jedná se o lokální péčí, která pomáhá na pupínky a jiné nedokonalosti.

7.  Himalaya Herbals Neem Purifying Mask (100,-)
Poslední věc a zárověn krapek vyvrhel v obklopení samých TBS produktů :D
Tato maska obsahuje výtažky z nimba a má zvláštní tmavou barvu. Na obličeji ji necháte plně uschnout a pak opláchnete. Při oplachování i hrubšími částečkami odstraníte odumřelé buňky. Takže maska a peeling v jednom. Také zvláštně voní (jestli to lze nazvat vůní), ale zas tolik mi to nevadí, protože dobře vyčistí.

Doufám, že se vám haul líbil! 
Přečkejte ve zdraví to strašné horko, co je venku a mějte se krásně!!!! 


~Přeji krásný den!
-L ❤
  


Žádné komentáře:

Okomentovat